Dopasowanie przybliżone, znane również jako „broad match” w Google Ads, to ustawienie słów kluczowych, które umożliwia natychmiastowe osiągnięcie szerokiego spektrum publiczności.
Określenie „dopasowanie przybliżone”
Dopasowanie przybliżone to funkcja dostępna w reklamach Google, która pozwala na emisję reklam dla szerszego spektrum zapytań użytkowników. Zastosowanie dopasowania przybliżonego oznacza, że reklama może być wyświetlana dla wyszukiwań, które zawierają błędy, synonimy, pokrewne wyszukiwania, a nawet inne podobne warianty.
Przykład zastosowania
Dla przykładu, jeśli użyjemy słów kluczowych w dopasowaniu przybliżonym „czarne buty męskie”, nasza reklama może się wyświetlać dla zapytań takich jak: „czarne buty dla mężczyzn”, „męskie buty w kolorze czarnym”, „buty męskie czarne” itd.
Korzyści z dopasowania przybliżonego
Wady dopasowania przybliżonego
Aby zoptymalizować zdolność targetowania i zarządzania kosztami, marketerzy często łączą dopasowanie przybliżone z innymi rodzajami dopasowań, takimi jak dopasowanie dokładne i dopasowanie frazowe. Ta strategia pozwala na równoczesne zwiększenie zasięgu i lepsze targetowanie reklam.
Leave a Reply