W dniu 23 maja odbędzie się 11. edycja niezwykłej konferencji Havas Media Group Conference, która tym razem skupi się na temacie zmiany w komunikacji w erze globalnej transformacji cyfrowej. Wydarzenie odbędzie się w prestiżowej Hali Gwardii w Warszawie i już teraz zapowiada się jako niezapomniana okazja do wymiany poglądów na temat najnowszych trendów i wyzwań w dziedzinie marketingu i komunikacji.
Ważnym elementem tegorocznej konferencji będzie analiza zmiany w sposobie, w jaki marki komunikują się z konsumentami w dobie transformacji cyfrowej. W miarę jak technologia, narzędzia i przestrzenie komunikacyjne się rozwijają, marki muszą dostosowywać się do nowych wymagań, aby efektywnie angażować swoją grupę docelową. Oczekiwania konsumentów również ulegają zmianie, co stanowi kolejne wyzwanie dla marek.
Podczas konferencji, eksperci z międzynarodowej korporacji Havas Media Group podzielą się swoją wiedzą na temat zmian w biznesie i marketingu. Anna Jakubowski, doświadczona specjalistka ds. strategii i rozwoju biznesu, wprowadzi gości w tematykę zmiany w biznesie. Alicja Cybulska, Intelligence Director w Havas Media Group, przedstawi wnioski płynące z badań na temat zmiany w komunikacji marketingowej. Sagi Chemetz z Havas Blink, jeden z pionierów aktywistów mediów społecznościowych w Izraelu, podzieli się swoimi spostrzeżeniami na temat potencjału kontentu w społecznościach. Wśród prelegentów będzie również Frédéric Josué, globalny dyrektor 18 Havas, który opowie o technologii voice search, zmieniającej podejście do wyszukiwania informacji w środowisku cyfrowym, oraz Lawrence Taylor, Global Managing Director, odpowiedzialny za globalny rozwój digitalowych jednostek w grupie Havas.
Konferencja Havas Media Group Conference to nie tylko okazja do poszerzenia wiedzy i wymiany doświadczeń, ale również możliwość zyskania unikalnej perspektywy na zmieniający się świat komunikacji i marketingu w dobie globalnej transformacji cyfrowej. Czy jesteś gotowy na zmianę? Dołącz do nas na tym wyjątkowym wydarzeniu już 23 maja w warszawskiej Hali Gwardii!
Tematyka paneli dyskusyjnych
Podczas konferencji odbędą się trzy tematyczne panele dyskusyjne. Pierwszy z nich, zatytułowany „Historie, które wszyscy kochamy”, będzie prowadzony przez Annę Kuropatwę (Strategy&Insights Director) i skupi się na tematyce storytellingu oraz wartości angażującego kontentu. Drugi panel, „Biznes, który mówi”, będzie prowadzony przez Dominika Komara, Head of 18 Havas Warsaw, i będzie poświęcony technologii voice search. Ostatni z paneli poprowadzi Wiola Łada-Szewczenko, Head of Ecselis & DBI Poland, pod hasłem „Niecodzienne opowieści o danych”.
Na zakończenie konferencji, uczestników do działania zmotywuje Jurek Owsiak, a Manuel Hubauld z Universal Music podzieli się swoją wiedzą na temat angażującej komunikacji marketingowej w obszarze muzyki. Całość zakończy występ Natalii Nykiel.
Zmiana w erze cyfrowej transformacji biznesu
Tematem przewodnim tegorocznej konferencji Havas Media Group jest zmiana. Nie tylko w komunikacji marketingowej, ale przede wszystkim w erze globalnej, cyfrowej transformacji biznesu. Nowe narzędzia, technologie i przestrzenie komunikacyjne stawiają przed markami, marketerami i specjalistami od komunikacji trudne wyzwanie stworzenia sprawnie działającego ekosystemu komunikacyjnego. Organizatorzy mają nadzieję, że rozmowy i wystąpienia gości zainspirują uczestników konferencji do tworzenia jakościowej komunikacji, dostosowanej do wymagań XXI wieku. Serdecznie zapraszamy!
Konferencja Havas Media Group pt. „Are you ready to change?” odbędzie się 23 maja 2018 r. w Hali Gwardii przy Placu Żelaznej Bramy 1 w Warszawie.
Więcej informacji na stronie wydarzenia: hmgc.pl
Leave a Reply